Pagini

vineri, 12 august 2016

Otilia Bilionera, invadată de kilogramele în plus: "E foarte bună mâncarea, e problema mare!"

Otilia Bilionera a acordat un interviu emisiunii "Star Matinal" în care a vorbit despre viaţa personală, dar şi despre cariera artistică. Actriţa s-a lăudat cu iubitul turc, care e îndrăgostit nebuneşte de ea, dar şi cu ţările pe care le-a vizitat vara aceasta.
Vedeta a spus că s-a bucurat din plin de deliciile tradiţionale ale ţărilor pe care le-a vizitat, mărturisind însă că festinul culinar şi-a lăsat amprenta pe silueta ei.


"Am fost plecată toată vara, mi-a fost dor de Bucureşti. În Turcia, în Azerbaijan, în Cipru, în Egipt, în Albania - unde am fost plecată vara asta. E foarte bună mâncarea, e problema mare. Am fost şi în Azerbaijan şi acolo au o mâncare absolut delicioasă. Cred ca nu m-am îngrăşat de la prea multă baclava. Am venit cu grijă am zis să nu mă urc pe cântar când ajung acasă, l-am ascuns. M-am îngrăşat puţin. Aici e baclavaua. Am mancat orice nu m-am oprit de la absolut nimic", a mărturisit Otilia Bilionera pentru "Star Matinal", de la Antena Stars.
Cântăreaţa a spus că s-a obişnuit foarte mult cu Bucureştiul şi cu viaţa de artist, care implică foarte multe călătorii: "M-am obişnuit cu locul ăsta, acum călătoresc foarte mult, nu mi se mai pare aşa interesant Bucureştiul ca atunci când am venit de la Suceava. Atunci mi se părea că aici e miezul. Apoi când am văzut alte locuri mi se pare exact ca Suceava. M-am dus în Istambul, în aeroport fix la o zi după ce s-a întamplat acel atentat şi ei încă mai reparau, mi-a fost frică, dar, na, dacă e să se întâmple, se întâmplă oriunde".