Pagini

sâmbătă, 17 septembrie 2016

Nimeni nu știa asta despre Lora! Ce și-a dorit să fie înainte să devină artistă! A dezvăluit totul cu ochii în lacrimi

Se mândrește cu o carieră de succes și asta datorită celor care au susținut-o mereu! Lora și-a deschis sufletul și i-a făcut o declarație emoționantă celei mai importante persoane din viața ei!
Vedeta a vorbit cu ochii în lacrimi despre cea mai dragă importantă din viața sa.
- Ai lacrimi în ochi! Nu pot să cred, Lora, plângi!


”Da pentru că mă gândesc la mama și nu am vorbit deloc cu ea astăzi și știu că are emoții pentru mine, o iubesc din tot sufletul, din toată inima, nici nu știu ce să mai spun, m-am emoționat”, a dezvăluit Lora pentru Antena Stars.
Aceasta i-a transmis un mesaj mamei sale, care a susținut-o în tot ceea ce a făcut.
”Mama, te iubesc foarte mult și mă bucur că ai devenit cel mai mare susținător al meu, nu îmi imaginez viața fără tine și nu îmi imaginez acest vis împlinit fără tine alături. În momentul acesta nu mă pot gândi la nimic. Acum sunt un om care e pe drumul cel bun, simt asta prin toți porii mei, mulțumesc lui Dumnezeu și familiei mele, MAMA”, a mai spus ea.