Pagini

marți, 14 martie 2017

Andreea Marin dezvăluie secretul formei fizice de invidiat. Ce face în fiecare zi

Andreea Marin dezvăluie secretul formei fizice de invidiat, după ce zilele trecute a recunoscut că a dat jos 7 kilograme, într-un timp destul de scurt. De altfel, vedeta a uimit cu apariția sa la ediția de luni, 13 martie, a emisiunii Uite cine dansează!



Andreea Marin dezvăluie secretul formei fizice de invidiat și spune cum a reușit să slăbească
“Sportul este prietenul meu. Este cel care mă ține sănătoasă, în formă. Sunt convinsă că dacă ai o dietă corectă, nu exagerată, și dacă faci mișcare, te poți menține cât mai multă vreme într-o formă de care să nu îți fie rușine. Am și gene bune. Vin aproape în fiecare zi la sală. A devenit un obicei și o plăcere. Am nevoie de cineva care să mă împingă de la spate și asta face antrenorul meu. Eu nu știu să înot, nici acum la vârsta asta. Îmi place mișcarea în aer liber. Chiar vin cu bicicleta la sală, atunci când e vreme frumoasă”.
Andreea Marin a ales să-și etaleze atuurile fizice la Uite cine dansează, și de data aceasta a avut o pereche de pantaloni scurți cu dantelă care-i scoateau în evidență picioarele lungi. Cel care a ținut să scoată în evidență cu orice preț ținuta Andreei Marin a fost Cabral, care a rugat-o pe divă să vină în față și să nu mai stea ascunsă în spatele pupitrului juriului.