Pagini

marți, 14 martie 2017

Bianca Drăgușanu a vorbit despre vânătăile de pe picioare. “Sunt nevoită să port toată viața mea…”

Bianca Drăgușanu a vorbit despre vânătăile de pe picioareși despre cum trece peste aceste imperfecțiuni
” Mi-am făcut acum două intervenţii. În total, în toţi anii ăştia, am făcut 7 operaţii la picioare. 



În ultimii doi ani de când îl cunosc pe Călin Doboş am făcut de 2 sau 3 ori această intervenţie, ultima oară acum o lună şi o săptămână. De fiecare dată când fac această chestie mă simt mai bine, văd că e mai bine, vânătaia aia dispare. Eu nu pot să port o rochie sau o fustă decât dacă gosesc fondul de ten potrivit pentru a acoperi această chestie. Sunt nevoită să port toată viaţa mea ciorapi compresivi. 40 de minute îmi lua să mă machiez pe picioare. Folosesc machiaj de teatru şi film”, a povestit Bianca Drăguşanu la Antena 1.
Recent, Bianca a trecut printr-o intrevenție estetică. Discretă atunci când vine vorba despre  rețetele ei de frumusețe, recent, iubita lui Victor Slav a apelat la medicul Călin Doboș pentru un lifting chirurgical la nivelul feței și, potrivit apropiaților ei, a petrecut toată perioada de recuperare închinsă în casă, prima apariție publică fiind cea de la Târgul de nunți, unde și-a expus rochiile.