Pagini

marți, 25 aprilie 2017

Are 46 de ani, dar arată de 20! Anca Ţurcaşiu are propriile trucuri de frumuseţe

A depăşit pragul vârstei de 40 de ani, dar arată mai bine decât tinerele de 20 de ani. Dacă toată lumea ar fi crezut că petrece mult timp în oglindă, nu e deloc aşa! Anca Ţurcaşiu a dezvăluit secretele ei de frumuseţe!



Într-un interviu acordat pentru Antena Stars, Anca Ţurcaşiu a dezvăluit că ea este cea care se ocupă de make-up-ul ei. 
"Am urcat repede sus în cabină, pac mi-am pus rochia, m-am machiat rapid. La păr am avut pe cineva care s-a ocupat de mine. Da, eu mă machiez întotdeauna. Nu am nicio operaţie estetică, nici măcar injecţii, nimic. Sunt actriţă  şi consider că primul lucru şi cel mai important este să ai faţa mobilă şi nu neapărat. Ridurile fac parte din naturaleţea anilor care trec, nu?", a spus Anca Ţurcaşiu.