Pagini

sâmbătă, 22 aprilie 2017

Primele declaraţii ale Ilincăi Vandici după ce s-a căsătorit cu Andrei Neacşu

Ilinca Vandici a devenit doamna Neacşu şi este emoţionată peste măsură. Reţinută în declaraţii şi cu mâinile tremurânde, prezentatoarea Tv a făcut primele declaraţii după căsătoria civilă cu Andrei Neacşu, tatăl copilului pe care ăl va aduce pe lume în două luni.



"Am făcut pasul, ne-am căsătorit Nu e un subiect pe care vreau să îl dezbat. Este o chestiune care ţine de sufletul nostru, de aceea am ales să fie într-un cadrul restrâns", a spus Ilinca Vandici la un post TV. Prezentatoarea TV nu a avut nicio implicare în pregătirea căsătoriei civile, totul fiind pus la cale de tatăl copilului.
"Am început să am uşoare contracţii şi e mai bine să stau liniştită. Bebeluşul meu merită cea mai mare şi mai frumoasă petrecere (n.r. botezul) şi aşa o să facem, în toamnă", a mărturisit Ilinca Vandici.
Ilinca Vandici şi Andrei Neacşu sunt împreună de doi ani şi în vară vor deveni părinţii unui băieţel.